3Radicals: Paul Sharits
De tentoonstelling 3Radicals combineert het recentste grafische werk van Artist in Focus Cameron Jamie naast een belangrijk overzicht van het driedimensionele oeuvre van Filmmaker in Focus Robert Breer (kinetische sculpturen, objecten, filmmaterialen). De derde centrale figuur is de in 1993 overleden Paul Sharits, van wie voor het eerst in Nederland een omvangrijke selectie filminstallaties en mixed media werk wordt gepresenteerd. Tezamen illustreren ze hoe eigenzinnige pioniers van de experimentele film opnieuw relevant zijn voor de jongste generatie audiovisuele beeldenstormers.