Zoo
Een vrouw fotografeert kooien in een dierentuin. De gekooide dieren staren terug en volgen haar met hun ogen. De kijker en de bekekene wisselen van plaats. De vrouw duikt in diep water, waar een gewelddadig partijtje onderwaterrugby aan de gang is. Intrigerende fictie met vele referenties naar de filmgeschiedenis.