Who by Water
Honderden reizigers staan op het punt uit te varen en blikken nog eens levendig in de camera alvorens definitief achter de horizon te verdwijnen. De krachtige context die Morrison voor de hergebruikte archiefbeelden creëert geeft deze portretten een nieuwe en veelbetekenende lading. Bill Morrison: ‘Door terug te staren, reflecteren we op ons lot.’