What the Water Said, no. 4
Stroken onbelicht filmmateriaal werden in de oceaan gegooid en deze fragmenten kwamen terug. In deze nieuwste aflevering van dit project, dat negen jaar duurt en probeert de onderwaterwereld bij de kust van South Carolina te documenteren, zijn zowel beeld als geluid het resultaat van de oceaaninscripties die rechtstreeks op filmemulsie zijn geschreven door de inwerking van zout water, zand en gesteente en door het aanvreten door krabben, vissen en andere onderwaterwezens. (David Gatten )