Paul Kos werkt al 35 jaar als kunstenaar en docent. In zijn werk gebruikt hij eenvoudige, bescheiden materialen en de endemische elementen van bepaalde locaties, die hij doorspit op zoek naar hun fysieke en metaforische mogelijkheden. (VideoDataBank, Chicago)