Waiting for Felipe
Twee Italiaanse politieagenten staan te wachten tot een stoet met belangrijke mensen arriveert. Eerst laat de camera hen alleen zien, zich stierlijk vervelend, dan zoomt hij uit naar het gedoe rond de aankomst. We eindigen bij de twee mannen. Een one-take-documentaire over wachten op het einde van een ongemakkelijke situatie.