Een unieke Indiase roadmovie. De filmmaker onderneemt een reis naar locaties van een eerder geschoten 35mm-film. Hij neemt zijn videocamera mee, en maakt er een persoonlijke on-the-road contemplatie over leven en vergankelijkheid van. Prachtig is de wagen waarmee het uitgestrekte land wordt doorkruist: een jaren tachtig ‘Hindustan’ Mark III Ambassador. Ook deze ontsnapt niet aan de bespiegelingen van de maker over de veranderende tijd. Net zomin als de videocamera zelf trouwens. Al in het allereerste shot wordt een lichtspiegeling van het in de hand gehouden, blinkende videocassettedoosje vastgelegd. Een vroeg statement, zo blijkt. ‘Video houdt beslist geen herinneringen vast, het creëert illusies’, horen we de maker iets later zeggen. Toch wordt de film nooit zwaarmoedig. Daarvoor zijn de beelden te fraai en speels en blijft de toon te luchtig. Het einde komt vrij plotseling. Als zijn persoonlijke emoties weer eens hoog oplopen, zijn de laatste woorden: ‘The game is over’. Het is eigenlijk maar een spelletje.