Twilight Psalm II: Walking Distance
Phil Solomon, de magiër van filmchemische manipulatie, heeft in de loop van zijn carrière een geheel eigenzinnige visuele taal ontwikkeld, die tot de oorspronkelijkste van de hedendaagse filmkunst wordt gerekend. Walking Distance is het product van een kunstenaar die is bezeten van de fascinerende dimensies van cinema.