The Projection Has Begun
Wat moeten we aan met onze fantasieën: ze liefhebben, ze geloven, ze vernietigen? The Projection Has Begun is een kort filmisch essay over fantasie en werkelijkheid. Staand op een balkon in Venetië vertelt de Italiaanse filosoof Giorgio Agamben over de figuur Don Quichot. Een scène gesitueerd in een bioscoop. De beroemde ridder met het ontwapenende gebrek aan realiteitszin weet wel raad met de figuren op het witte doek.