The Long Overtone
Een uniek filmgedicht in vijf delen waarin animaties van stadsbeelden (zowel abstract als realistisch) gecombineerd worden. Een poging tot pure cinema van kleur, muziek en beweging. De beelden uit het eerste deel gidsen de kijker door dat wat volgt.