The Art of Overhead Presents......
Katrin BETGHE projecteert licht, kleur, abstracte vormen en structuren op muren, kamers en de stad, vergezeld door het geluid van Für Diesen Abend(Stefan Funck en Gregory Büttner), waardoor een soort abstract verhaal ontstaat. MIKOMIKONA onderzoekt al experimenterend de dynamische transformatie van geluid in beeld en beeld in geluid en het effect van media-uitwisseling. Mikomikona bestaat uit Birgit Schneider en Andreas Eberlein.