Het videoscherm is zowel subject als object. Dit werk over toe-eigening en interferentie overschrijdt de grens tussen maker en kijker. Zoals alle ambitieuze kunstwerken lijkt Superman op een innemende manier scherpzinnig en modern, terwijl het evenzeer een product van zijn tijd is: de navelstaarderige, door beroemdheid geobsedeerde jaren tachtig. (Electronic Art Intermix, New York)