Sunrise 5 AM
Sun Rise 5 AM speelt zich af in een appartement waar niemand thuis is. Het onderzoek naar kleuren en betekenissen in schilderwerk en fotografie vormt de basis van dit videowerk. De beelden zijn stilstaand en de compositie is harmonieus. Lindholm heeft de soundtrack op verschillende niveaus gecomponeerd, steeds in samenklank met de beelden. (Filmform, Stockholm)