Een oude vrouw heeft een zwaar bestaan op het Koreaanse platteland. Ze heeft niet veel nodig. Als haar zoon haar komt bezoeken is ze de hele dag in touw om hem een warm welkom te bezorgen. Ongeduldig wacht ze op zijn thuiskomst. Een kleine, liefdevolle film over hoop en verlangen.