Somebody
Een intieme, metaforische en lichtelijk verontrustende video waarop in close-up de hoofden van twee mannen te zien zijn die een vloeistof van mond tot mond laten gaan, terwijl een romantisch liedje klinkt (‘I want somebody to share the rest of my life…’).