Sahara Mojave
Een tochtje naar Hollywood via Noord-Afrika, omstreeks 1900. Ik slijp aan een ‘esthetiek van onzekerheid’ om ons begrip van de werkelijkheid ter discussie te stellen. (Leslie Thornton)