Ride of the Mergansers
Een hilarisch documentaireverslag over een Merganser moedereend die haar kleintjes inwijdt in het zelfstandige leven. Ze moeten het hoog in de bomen gelegen nest uit; het water in. Maar niet alle eendjes zijn even bijdehand. De maker, een debutant en natuurliefhebber, observeerde het gedrag van de teruggetrokken, moeilijk toegankelijke Mergansers gedurende drie jaar voordat hij deze film kon maken.