Pyramids
Op het afgelopen filmfestival Rotterdam vond John Smith eindelijk de erkenning die hij verdiende: die van wereldberoemd experimenteel filmmaker. Vol zelfvertrouwen besloot hij acuut tot het maken van een nieuw meesterwerk, slechts gewapend met een camera en een reep chocolade.