Poster
Het is 27 mei 2002 op de snelweg naar Kiev. We volgen kleine gesprekken die zich afspelen in de auto’s die zich deze ochtend over de weg begeven. Het lijkt een dag als elke andere. Totdat er plotseling een bord langs de snelweg opduikt: ‘Kill All Jews’. Voor de een een kwajongensstreek, voor de ander een aanmoediging van latente gevoelens en een volgende doet liever alsof hij het niet gezien heeft. Een korte fictiefilm, gebaseerd op een ware geschiedenis, waarin een beurse plek in de Oekraïense samenleving wordt belicht.