Portrait As...
Portrait As… is het visueel uitzonderlijke portret van de Britse avantgarde filmmaker Stephen Dwoskin. Hierbij krijgen we Dwoskin niet in beeld, noch horen we zijn stem. De filmmaakster heeft gekozen voor een eigenzinnige invulling: ze schetst de maker door zijn omgeving. Zo dwaalt de camera liefdevol door het huis waar Dwoskin al dertig jaar woont en werkt, en maken we via objecten kennis met zijn verleden en heden, als persoon met een handicap en als succesvol filmmaker-kunstenaar.