Peng-Peng
Intrigerende montage van found-footagemateriaal van diverse herkomst. Amateurnatuuropnamen omlijsten een aantal fragmenten uit pornofilms. De nieuwe ordening maakt het eens zo simpele materiaal - porno en amateurisme delen hun simpelheid - complex en in zekere zin hermetisch. De platheid wordt poëtisch.