Paraíso
Paraíso is een poëtische evocatie van een land en zijn historisch geheugen. De film, geïnspireerd door de opruiende literaire stroming ‘Nadaísmo’ uit de jaren zestig, schetst een intiem portret van het moderne Colombiaanse leven. De personages die door de film zwerven, zijn weerloze getuigen; het verleden is een loodzware last, in het heden lijken ze inwoners van een kwetsbaar paradijs.