Over mijn lippen
Door middel van muzikale, poëtische portretten van mensen die stotteren, wordt vorm gegeven aan hun buitengewone manier van spreken. ‘Op het randje van kitsch, maar het werkt, en ze heeft risico genomen’, aldus jurylid Nicolas Provost.