Een experiment betreffende pogingen een ‘bewegend beeld’ te creëren, lang voor de uitvinding van de cinema. Een herbeleving van de geschiedenis van ‘magie met licht’ openbaart zich door het gebruik van verschillende apparaten en technieken. Inclusief flipboekanimatie en Muybridge’s foto’s in beweging zoopraxiscoop.