Een Afrikaanse vrouw wordt uitgehuwelijkt aan een man die niet van haar houdt. Later wordt ze door een ander verkracht, ze krijgt een dochter. Vanwege overspel wordt ze gestenigd. Schrijnende verbeelding van het harde lot van veel Afrikaanse vrouwen.