My Prince
Beklemmende mengeling van dagboek en (seksuele) fantasie. De filmmaakster geeft zich ook letterlijk bloot als ze steeds weer in een gang op het onvermijdelijke staat te wachten. Ze is gefascineerd door het waargebeurde verhaal van een sadistische ontvoerder, die ze verbindt met haar eigen fantasieprins. Sadomasochisme zonder zwepen. De meester heerst met de geest. Won de grote prijs op het Image Forum Festival.