Musaic
De maker, een Syrische vluchteling, gebruikt zijn oren als gids door Rotterdam. De dagelijkse stadsgeluiden van zijn tijdelijke woonplaats brachten hem aanvankelijk in verwarring, maar dienen nu als leidraad voor de stad. ‘…Being lost in a hectic environment, where no sound is taken for granted.’