Mum 'n' Dad
Om zijn onderwerp zo goed mogelijk te kunnen uitdiepen, heeft regisseur Faruk Loncarevic voor zijn eerste speelfilm de vorm gekozen van een reality-programma. Dit voyeuristische en tegenwoordig zo populaire televisiegenre stelt hem in staat om de intiemste en meest ware momenten te laten zien van al die niet-romantische momenten in het leven waar mensen liever niet over praten. In tegenstelling tot wat we doorgaans op televisie zien, zijn de hoofdpersonen hier niet jong en mooi. Een gewaagd en verrassend experiment. (LC)