Monologue #1
Een eenzaam meisje aan het strand vertelt ons in voice-over over haar miserabele leven. Knappe monologue intérieur van jonge Koreaan die de kijker in het hoofd van het meisje trekt. Nergens sentimenteel, eerder melancholisch.