Man in Love
Misschien is het niet meer dan een grap. Een man met drie handen praat tegen een vrouw met te veel benen. Over hun affaire gaat het, maar antwoord geeft ze niet. Op den duur praat hij alleen tegen de regen. Tegen die tijd is de sfeer zo weemoedig dat het haast geen grap kan zijn. Volgens de maker werd de film gedraaid op de dag dat hij werd bedacht. De filmmaker assisteerde bij de nieuwe documentaire van Amir Muhammad en daardoor was er een camera voorhanden. Overigens valt de improvisatie aan het resultaat niet af te lezen.