Luna-Luna-Luna
Minimale beweging, verdwijnende lijnen en een vrouwenlichaam in licht getekend. Dezelfde film wordt geprojecteerd op drie schermen met een tijdsvertraging, waardoor de kijker de mogelijkheid heeft het innerlijke ritme en de formele interactie van de film te observeren.