Een opname van een performance tijdens de tentoonstelling Extra Feature Series, waarbij de kunstenaars Brody en Paetau een ironische metafoor presenteerden van de zakelijke kant van de kunstwereld en zijn pragmatische machtsverhoudingen (in dit geval van de dankbaarheid van de kunstenaar jegens de samensteller van de tentoonstelling).