Een frisse blik op een uitgesleten filosofisch begrip. De grot van Plato wordt door het relaas van een jonge vrouw op de voice-over bijna een bestaande plaats, waar de vakantiegangers in beeld misschien wel naartoe kunnen reizen - of zijn ze er al?