Les signes
In een klein havenstadje wachten een jonge moeder en haar twee zoons, Daniel en Samuel, al ruim tien jaar op de terugkeer van hun vader. Terwijl zij zwanger was van de jongste, vertrok hij plotseling, naar men aannam op een visserskotter. Nadien is er niets meer van hem vernomen. Diezelfde dag verging er een schip; noch het wrak, noch de bemanning zijn ooit gevonden... De drie achtergeblevenen blijven hopen.