Les profondeurs
Twee stellen en een kind beleven een dagje aan de waterkant. Door de vooraf vertelde droom van de moeder van het kind hangt er een sinistere waas over de dag. Als we brandweermannen zien, wat zien we dan eigenlijk? Naturel geacteerd en prachtig gedraaid, subtiel drama over de kracht van suggestie.