La frontière désaffectée
Een voormalige spoorlijn rondom Parijs ligt nu braak, en wordt gebruikt als speelterrein, als toevluchtsoord en als toegang tot de befaamde catacomben. Babluani waagt zich zonder schroom in de donkere gangen en laat en passant een filosoof aan het woord, die de spoorlijn metaforische kwaliteiten toedicht.