Kawaii
Een weemoedige vertelling over stadsmensen die de stad voor even verlaten, maar uiteraard stadsmensen blijven. De prostituee Shan-Shan neemt haar Japanse klant voor een weekend mee naar het kustplaatsje Lou-Dong. Hij is het stadsleven even zat, en zij doet of het gewoon haar werk is. De taxichauffeur die hen vervoert doet ook of het gewoon zijn werk is, maar hij heeft een ander motief om naar Lou-Dong te gaan. Op televisie zag hij bij toeval in een nieuwsreportage een meisje dat hij nooit vergeten is. Sfeervol gemaakte korte speelfilm met veel oog voor detail en verloren tijd.