Interview
Jeanne Faust interviewt de beroemde Lou Castel, de oude ster uit films van Philippe Garrel en Rainer Werner Fassbinder. Is dit een gesprek of spelen zij allebei een rol - zij die van de opdringerige vrouwelijke verslaggeefster, hij die van narrige oude ster-op-zijn-retour? De uiterst ongemakkelijke conversatie doet nadenken over onze behoefte aan authenticiteit en ‘echte’ antwoorden.