int.16/54//son01/30x1
Zo lyrisch als een hardcore abstracte video maar kan zijn. Een transformatie van zwart en wit naar de oranje gloed van een zonsopgang. Ofwel de transitie van zwart-wit naar kleur. In het begin veroveren witte pulserende blokken een abstracte ruimte. Tegen het einde lijkt het alsof we de golven van de zee horen in een symfonie van zwevende figuren.