Induction
Uit het niets duikt een zwarte man op in het huis van een rijk, blank echtpaar. Het lijkt een sjamaan, een Afrikaanse geestelijke. Provost creëert een verontrustende, mysterieuze wereld vol angst en bevreemding, volop gebruikmakend van de manipulatieve mogelijkheden die cinema biedt. Over angst voor indringers.