Tekstimprovisaties, muziek, film en live video. De muziek van DiGregorio is sterk vocaal georiënteerd, waarbij de harmonieën zich op Beach Boys-achtige wijze vervlechten met andere delen van de muziek. In het visuele gedeelte vertellen tekst en beeld het verhaal, waarin de vocalist het personage is geworden. Het verhaal beïnvloedt op zijn beurt de muziek.