Deze voorstelling werd voor het eerst gepresenteerd in 1971. Het gaat om drie 16mm-projectoren die elk een korte loop vertonen van beeldvullende, veranderende kleuren. Die worden geprojecteerd op hetzelfde scherm, waarbij het middelste beeld groot is en de twee kleinere zijbeelden het middendeel overlappen. De performance gaat over de aanwezigheid van het lichaam en zijn complexe kleurschaduwen. De handeling begint met het aanraken van het scherm, gaat door de publieksruimte en eindigt bij de projectoren. De handelingen lopen synchroon met een geluidsband waarop adem te horen is. Hoewel de handeling tot in detail geïmproviseerd is om zich aan te kunnen passen aan de specifieke tijd en plaats, wordt er een consequent patroon gevolgd dat sinds de eerste voorstelling nauwelijks veranderd is.