Het topje van de Mont Blanc
Van alle souvenirs die een mens mee kan nemen van deze beroemde berg, is dit misschien de meest felbegeerde. De tijd is gekomen om het naar zijn natuurlijke omgeving terug te brengen. De twee mannen die dat op zich nemen, blijven liever anoniem.