Herzog and the Monsters
De kleine Herzog raakt bijna verdwaald in een bos vol monsters, of zijn het letters? Een grafisch sprookje in digitale cut-out-animatie vol boeken en letters, over de rijkdom van taal. Fantasievolle afstudeerfilm uit de Digital Design Studio van de Glasgow School of Art.