Her Mona
Het uitgebreide oeuvre van Klaus Telscher kent verschillende stilistische tendenzen. Naast de bijtende parodie is er ook een poëtische, atmosferische, autobiografische kant. In Her Mona plaatst Telscher een mannelijke Mona Lisa op een rots voor een waterval - en noemt het simpelweg een ‘liedjeswedstrijd’. (Arsenal Experimental, Berlijn)