Guest of Honor
Na vijftien jaar experimentele films te hebben gemaakt was Miguel Calderón toe aan een nieuw experiment: een narratieve film. In Guest of Honor volgen we een gezin dat op een zondags picknickuitje een ree tegen het lijf loopt en besluit het beestje mee te nemen als huisdier. Een beslissing die bizarre consequenties zal hebben.