Weduwe Betty is jarig, ze wordt 96. Haar kleinzoon haalt haar op, samen rijden ze wat door het stadje. Dan moet hij haar weer alleen achterlaten. Innemend drama over eenzaamheid, maar vooral over levensvreugde.