Engaging with Keith Sanborn (Artists' Talk)
Mediakunstenaar and theoreticus Keith Sanborn weidt uit over zijn actuele boek over Dziga Vertov en over zijn filmprojecten in progress:Labyrinth of Solitude, Clear to Engage Project for a New American Century or the Art of Persecution, Notes on Ground Zero.