En attendant Ben Gourion
Norma Marcos verbleef door Israelische grensformaliteiten gedwongen enkele weken in Bethlehem bij familie, terwijl haar filmploeg elders tevergeefs op haar wachtte. De filmmaakster gebruikt de tijd om het dagelijks leven in de nabijheid van de muur vast te leggen, voornamelijk door haar nichtje te ondervragen, die dat af en toe knap lastig vindt.