Deep Space One
Acht jaar geleden werd Deep Space One gelanceerd: een ion-aangedreven, onbemande raket die nu nog steeds bezig is aan zijn reis door de ruimte. In dit triptiek neemt Peter Garfield ons mee op een gelijksoortige duizelingwekkende reis door verschillende dimensies. De camera glijdt door een landschap, een decor, door een kamer, dwars door muren heen - zonder dat hij ook maar één keer hoeft te stoppen.